...بازگشت به اخبار
تاریخ ارسال : ۹۷/۶/۳۱  ،  تعداد بازدید : 3702

تعرفه جديد هزينه پشتيباني از اول مهر 1397
تعرفه
 اطلاعيه مهم
شركت ها و موسسات محترم حمل و نقل مجهز به نرم افزار آريانا ( قديم ) و شيخ بهائي (جديد)
همانطور كه شما عزيزان  و همراهان مستحضر هستيد با توجه به شرايط دشوار اقتصادي ، همه اصناف دچار مشكل شده اند ، و در اين بين ، شركت هاي نرم افزاري نيز مستثني نيستند.
اطلاع داريد كه هزينه خدمات و پشتيباني نرم افزار ها ، قريب به 5 سال است با وجود تمام تورم هاي ساليانه و افزايش هزينه ها در طي سال هاي گذشته ، هيچ گونه تغييري نداشته و تا اين لحظه هم ، تمام سعي ما بر اين بوده ، تا در كنار شما شركت هاي محترم حمل و نقل ، همچنان با تعرفه هاي قبلي ، انجام خدمت نماييم.
اما آگاه باشيد كه شركت هاي نرم افزاري كه به شما خدمات و پشتيباني ارائه مي دهند ، سال هاست كه در حال ضرر دهي و زيان هستند . و اكنون با افزايش قيمت ها در همه زمينه ها ، آب - برق - گاز - اجاره محل - حقوق پرسنل – بيمه – ماليات - قطعات كامپيوتر - سرور هاي اينترنتي و و و .....  به جايي رسيده اند كه ادامه فعاليت براي آنها غير ممكن شده است
آيا ميدانيد ارزش نرم افزاري كه روي سيستم هاي شما نصب شده ، حد اقل نسخه اي 12 ميليون تومان است ؟
آيا ميدانيد طبق قانون انفورماتيك ، هزينه خدمات و پشتيباني چنين نرم افزار هايي  ، ساليانه 30 درصد ارزش خود نرم افزار ، يعني ساليانه  3.600.000 تومان مي باشد  ؟ يعني در هرماه 300.000 تومان ؟
و آيا ميدانيد كه ما شركت هاي نرم افزاري تا كنون يك ششم از حقوق خود را بطور ماهيانه از شما عزيزان دريافت ميكرده ايم ؟
و افتخار هم ميكنيم كه تاكنون ، ضرر هاي مالي هنگفت را به جان خود خريده ايم تا اثبات كنيم برادرانه در كنار شما بوده ايم .
با عنايت به فشار هاي اقتصادي موجود ، چه براي ما شركت هاي نرم افزاري و چه براي شما عزيزان در صنف حمل و نقل جاده اي كالا ، بر آن شديم تا هزينه خدمات و پشتيباني نرم افزار هاي حمل و نقل را نه به ميزان حقيقي خود يعني ماهيانه 300 هزار تومان ، كه به يك سوم ارزش واقعي آن طبق قانون انفورماتيك ، از شما بزرگواران دريافت نماييم يعني ماهيانه 100 هزار تومان .
بر اين اساس شركت طراحي و توسعه نرم افزار شيخ بهائي ، از ابتداي پاييز 1397 هزينه هاي خدمات و پشتيباني نرم افزار هاي اين مجموعه را به شرح زير اعلام مينمايد :
هزينه خدمات و پشتيباني سرور در هر ماه:
مبلغ 100 هزار تومان كه با احتساب ماليات بر ارزش افزوده مبلغ 109 هزار تومان مي باشد
هزينه خدمات و پشتيباني هر كلاينت در هر ماه :
مبلغ 20 هزار تومان كه با احتساب ماليات بر ارزش افزوده مبلغ 21.800 تومان مي باشد
 نكته 1 :
شركت ها و موسسات محترم حمل و نقلي كه قبل از يكم مهر ماه 97 ، هزينه خدمات و پشتيباني خود را تا پايان سال 1397 پرداخت نموده اند ، مشمول اين افزايش قيمت نخواهند شد
 نكته 2 :
هزينه خدمات و پشتيباني نرم افزار ها ، در ابتداي هر سال ، با توجه به اعلام درصد افزايش حقوق كارمندان از طرف دولت ، طبق همان درصد ، افزايش خواهد داشت تا در سال هاي آتي روند افزايش يا كاهش هزينه مذكور، شفاف و مشخص باشد.
بر ما  واضح و آشكار است كه شما شركت هاي حمل و نقل بزرگوار حتما شرايط اقتصادي و تورم هاي كشور را براي ما مجموعه هاي نرم افزاري درك مي كنيد . واقع بين هستيد و اذعان داريد به اينكه در صنعت حمل و نقل هيچ كس به اندازه شركت هاي نرم افزاري خالصانه و برادرانه به شما خدمت رساني نميكند ، و هميشه پشتيباني سيستم هاي شما را كه محور اصلي صدور بارنامه و كسب درامدتان مي باشد به بهترين نحو انجام داده اند
بنا بر اين براي ادامه  حيات تجاري ما كه طبعا حفظ نرم افزار هاي برگزيده شما و خدمات و پشتيباني هرچه بهتر آن را در پي خواهد داشت ، دستان پر مهرتان را همچنان در دستانمان قرار داده تا بتوانيم در كنار هم شرايط كاري دوجانبه بهتر را براي يكديگر فراهم نماييم